Залишайте Ваші відгуки про наш автосервіс. Ми будемо раді, якщо Ви напишете нам, навіть якщо це буде конструктивна критика, адже ми хочемо завжди ставати краще і обслуговувати Вас краще.

Всі відгуки проходять премодерацію.



43 коментарів

  1. тарас коментує:

    Тут черга жива чи треба записуватися

  2. Генадій коментує:

    Доброго дня.Довго думав,писати чі ні свою думку про це СТО!Але наважився,так як на сервісі склалось враження що моя думка нікого не цікавить!Можливо я помеляюсь!Вибачаюсь.Іще вибачаюсь.,для тих хто чітатиме(якщо розмістять адміністратори мій відгук)можливо проскоче російсько-україньский суржик ,так як живу майже на кордоні..І так все по порядку!На цьому СТО обслуговуюсь більше 5 років,хоча і живу за 1000 !!км до нього.У мене спринтера і вито.По “сарафанному радіо”від знайомих почув що на цьому СТО саме краще ремонтують буси марки мерседес.Коли застукав двирун на спринтері,і робили його у Севастополі,саме там він застукав.віддавши багато грошей на ремонт там і провівши 10 днів у очікуванні і нервах!я проїхав 1500 км.і знову застукав у Киеві,по дорозі на Почаїв,куди я їхав на замовлення з людьми!Я був готовий на усе що угодно!!Хто водій і власник такого транспорту мене пойме!Дотягли мене до Мамаївців,висадивши людей у Почаїві.Непомню як приймали,але поставили мене у повний ступор!За 30 хвилин розібрали мій двигун до болтика і розказали усе що можно і нільзя!Із їхніх запропонованих варіантів вирішення проблеми я вибрав найшвидший!Заміна бу двигуна.Неуспівши зїздити до банкомата зняти гроші,як його поставили і він прогрівався уже на улиці!Це було предел моеї фантастики!Можете не вітрить!Це Ваша справа!Але вечером я поїхав на Почаїв,ніхто даже не замітив,а я в че і не повірив!Таке мое було враження!Після того я усім розказував і вірив у це СТО,незважаючі на те,що грошей прийдеться залишити тут чімаленько!Після того при необхідності або при можливості я їздив туди.Це ПОЗИТИВ.Але я хочу висловити НЕГАТИВ!Якщо нікому не корисно буде,хочаб сам трохи заспокоюсь!Незважаючи на те щоб були настроїні заплатити у декілька раз більше чім Ви настроїні,прийдеться бути пильними і слідкувани над тим що роблять і як роблять!Можете зекономить на грошах на часі і нервах!Зі мною так було!Поперше будьте готові набратись терпіння і вовремя зорінтуватись що коли робити і куди їхати або чекати!Територія прийомки дуже мала,можно сказати її зовсім нема!а машин і охочіх ремонтуватись багато!та!Та іще до того поставили шлагбаум,непонятно хто і коли його відкрива!Панькаться з Вами ніхто не буде і вислуховувати теж!У них як у больниці,РІЗАТИ і все!Запчастин у них вдосталь і їх потрібно реалізувати.Але не їхати ні в якому разі на 2 поверх.Марно проведете час і можуть не зробити!Зі мною таке вдруге чуть не трапилось,якщо б я не встрітив їх власника чі директора незаю хто він і не висказав що я думаю!Прочекавши півтори години,хоча був записаний на 14.00.Зустріли мене на виїзді із сто,вигнавши спринтера із підйомника,зробили мені усе за 20 хвилин.даже і документів не бравши у мене ніяких!Але я сам поніс їх зарееструвати по їхній системі!Мабуть і зря!Чекать і розбиратись прийшлось знову в їх заплутаной систаміЧерга здати техпаспорт,розібратись у їх чеках,куди нести і де і скілки чекати!Даже у магазині запчастин черга,якщо не повезе!Ну і компютерна діагностика!так як побачіти і розібратись в ній важно.саме легше в ній ВАС ОБДУРИТИ!Так і зі мной трапилось,після чого мое враження за них помінялось!За 10 хвилин,попросивши мене купити 2 пластика хомута розвели мене на 1200гр!Це моя думка!убравши табличку яка нінашо не вліяла,мені нічого нерозкажавши!Як мене запевнював власник чі директор!Перешили мені компютер і заплатили вони 1200гр.лише за доступ до інформації моей машини!Але потім згодився вернути мені на картку мої гроші за таку “діагностику”.На що я сумніваюсь!Але якщоб вони повертали гроші невдоволеним кліентам,у них би такого розмаху не було!Це моя думка!І я ВИБАЧАЮСЬ!!Якщо помиляюсь!Цьому СТО я бажаю всього найкращого!Їздити сюда можно і нужно!!Але бути пильними і не терпіти і не мовчати!Чуть шо до директора!Відразу усе вирішиться миттю!Правда невдоволині будуть їхні працівники!Але це будуть тепер їхні проблеми!Всім миру добра і порозуміння.Слава Україні

    • admin коментує:

      Доброго вам дня, гарно вам вдячні за вашу думку, система наша зроблема для того щоб навпаки тримати все під контролем та контролювати якість наших автозапчастин, а щодо приймальників та 2-го поверху ми приймем якісь заходи та засоби рішення цієї проблема, якщо у вас є ще якісь питання чи щось не зрозуміло ви можете звернутись за номером 0509894324- Іван, для того щоб ми рішили любе питання яке вас цікавить. з Повагою Адміністрація.

      • Ігор коментує:

        Доброго дня.Хочу висловити свою подяку працівникам цього СТО,а особливо працівникам діагностичного цеху.Я з Львівської області подзвонив 0509894324- Івану в п”ятницю і зразу ж на 9.00год в суботу(навіть здивувався що вони працюють) записали мій автомобіль на ремонт.Дуже швидко та кваліфіковано зробили діагностику(вартість 160грн) мого авто та ліквідували виявлені проблеми.Не розводили,не намагалися втюхати непотрібних запчастин та ремонтів-одне слово ПРОФЕСІОНАЛИ!!!! своєї справи.До речі дорога з Львова до Мамаївців в дуже хорошому стані тому за 4год спокійно можна заїхати.Раджу всім в кого є проблеми з авто-звертайтесь до цих спеціалістів,не пожалкуєте.Такі авто як мерседес віто-віано ці хлопці знають як свої п”ять пальців.

  3. Щиро Вам вдячні за швидку та якісну заміну гальмівних колодок на нашому реанімобілі ! Ми привезли хворго в Чернівці і по дорозі були змушені звернутись на Ваше СТО . Позитивно враженні Вашим підходом до клієнта та професіоналізмом . Надіємось на подальшу співпрацю із Вашим СТО . Дякуємо

  4. петя коментує:

    рівень майстерності фахівців та обладнання знаходяться на висоті.Але коли я почав спілкуватись із майстром прийомщиком мені здалося що я знаходжусь у радянській столовці де основна мета була нахомити людині і витерти об неї ноги.Чесно після почутого про вашу репутацію мені було дико тинятись у прийомній як у поліклініці де ніхто не має до тебе діла.Хоча коли я записувався на ремонт по телефону зі мної спілкувалась досить толерантна та вихована людина можливо інша зміна була)))Це було 12 грудня дуже надіюсь що це були попдинокі випадки.Камянець-Подільський

  5. петя коментує:

    вражає

  6. Анонімний коментує:

    Діагности дебіли, робили діагнастику віто. Діагности просто підключили вітька до компа і стерли помилки які вже за 3км після виїзду с сервісу знову появилися. Після повернення на сервіс висказав не задоволення таким обслеговуванням, на що діагности відповіли – що вся робота діангноста то це підключити авто до пк і подивитися на помилки! Мені так і дали знати чому на автомобілі появляється помилка системи. Забивши на таку діагностику я поїхав в коорпоративний гараж де старий електрик з тестером вияснив що помилка появляється через надірваний провід в косі який через розрир коротив час від часу.

  7. Анонімний коментує:

    Недавно міняв у вас хрестовину рульового карданчика, сальник хвостовика , сальник КПП, 2 підвісних підшипника і масло в мості на віто 111 2006р.в. всі роботи були виконані швидко і якісно окрім заміни хрестовинки, тому що через 2 тижні хрестовинка застукала, можливо через погане кернення. прошу звернути увагу ваших майстрів на цю процедуру. в загальному сервісом задоволений рекомендую всім знайомим, розумію що присутній людський фактор. проблему спробую вирішити на місці, так як до Вас 200 км.

    • admin коментує:

      Дякую вам за акцент на наших недоліках. По даному питанню ми звернемо увагу та постараємось щоб такого більше небуло.

  8. Анонімний коментує:

     Власники воsch service в мамаївцях є люди чесні, людяні, щирі, компетентні в своїй роботі!знаходять можливості фінансувати місцеву баскетбольну команду дівчат в участі в всеукраїнській юнацькій баскетбольній лізі, і по відношеню до працівників і клієнтів є чесні ще раз повторюю! Я як колишній працівник bosch service в чернівцях раджу по можливості їхати на діагностику в мамаївці оскільки власники в чернівцях не чесно поводяться із працівниками своїми і клієнтами!але мої колишні співробітники звідти діма, андрій, толя і юра є знаючі своєї справи! А власник вosch service в чернівцях не мужик в повному розумінні цього слова…він зі мною як із працівником не розрахувався за місяць роботи коли я працював як помічник діагностиста!нехай ті гроші що мав зі мною розрахуватись потратить собі на лікування від жадності і скнирості і підлості!!!!!!Народ бажаю щоб в новому році ваші машини по-меньше ламались…а якщо і трапиться поломка то їдьте краще в мамаївці-це буде краще для вашої машини і розвитку буковини вцілому!!!

  9. Анонімний коментує:

    Віто – 638 – 108сdi 2003 рв.поміняти задні стойки.яка ціна запчастин та роботи.

  10. Анонімний коментує:

    Добрий день!
    1)Мерседес Віто 109 (чіпований) Чи зменшиться розхід палива і збільшиться швидкість 109віто якщо поставити редуктор від 111віто або 115віто.()чи треба ще міняти коробку передач (ручну))
    2)Яка різниця між коробками передач , ручні (109 / 111 / 115).
    3)Які недоліки чіпування (перепрошивки)

    Дякую

  11. Анонімний коментує:

    Доброго вечора!!! Віто 108 при 3000 оборотів не спрацьовує турбіна на панелі приборів нічого не висвітлюється чи можна завтра приїхати на діагностику?

  12. Анонімний коментує:

    Добрий день!
    Скажіть чи зміниться швидкість Мерседеса Віто 109 , якщо поставити редуктор від МВ 111-115.
    Дякую

  13. Анонімний коментує:

    свистить коробка на 313 2007р скільки ремонт коробки приблизно?? Чи варто ремонтувати або замінити на б\у.

    • admin коментує:

      Для того щоб сказати що робити – ремонт чи заміна КПП потрібно розібрати її та скласти вартість ремонту. Запчастини у нас є на цю коробку. Коробку бувшу у використанні радити неможу адже у них одна і таж проблема в більшості випадків. Візьмете б\у це може  невирішити вашу проблему. Для чіткого рішення що робити потрібно вияснити що саме в ній поломалось. Для запису на ремонт наберіть майстра прийомщика 0953243323 Володя та Ігор, або мене 0505413648 Андрій

    • admin коментує:

         Прошу питання залишати тутЦе рубрика відкуги

  14. Анонімний коментує:

    приехал за 800км с Кривого Рога и не жалею.Решили проблему.Спасибо

  15. Анонімний коментує:

    Бували н цьому СТО велика дяка!

  16. Анонімний коментує:

    Щиро дякую за те що відповідали на моє питання. дуже допомогли, бажаю вам успіхів

  17. Анонімний коментує:

    Очень хороший портал, но хотелось бы видеть версию для мобильных телефонов.

  18. Анонімний коментує:

    Сервіс просто прекрасний,спеціалісти чудові,з Тернополя їду туди,не просто так!!!!

  19. Анонімний коментує:

    robljat dobre ale i dryt za roboty garantijy dajyt a jakwos staetsja tu vsejdno vunen sam perekonavsja .na danuu moment vonu nemajyt konkyreniv tum i korustaytsja

    • admin коментує:

      Добрий день. Ми дякуємовам, що ви вказуєте на наші недоліки. Якщо вам було щось дорого вкажіть нам ми будемо розглядати, можливо і дійсно націнка на той товар неадекватна. адже у нас 10000 найменувань товарів і всі перевірити неможливо. Саме тому ми завжди вдячні клієнтам які вказуют нам на наші недоліки. Нарахунок гарантії, Гарантія підрозуміває під собою певні правила, які потрібно виконувати. Зважаючи на те, що 90% улієнтів ці правила невиконують, ми неможемо відповідати за них. тому в  більшості випадків клієнт сам винен в тому що запчастина вийгла з ладу. У випадках коли дійсно брак то ми безпроблем робимо по гарантії. Ми заключили ряд договорів з виробниками і за брак вони нам повертають за браковану запчастину та роботу. Саме тому нам немає змісту уникати гарантії, та портити свою репутацію. Якщо виникла спірна ситуація опишіть її можливо і працівник зловживав неправельно себе повів. Ми приймемо міри. Дякуємо за співпрацю та розуміння.

    • Анонімний коментує:

      конкуренты у бош сервис в мамаевцах есть, но почему то хорошие отзывы слышу только об этой СТО. Чего то едут мерсы сюда со всей Украины! А гарантия – если в яму попал – какая может быть гарантия? у них специалисты проходят обучение ого-го. Незнаю подобных уровней обслуживания!

  20. Анонімний коментує:

    толку сюда писать когда там сидит девушка и смотрит какие коментарии можно на сайт выставить а какие нет

    • admin коментує:

      Добрий день. Я розумію що ві чимось незадоволені, проте фільтрувати ми змушені адже приходить кожній день дуже багато спаму та всякої гадості від конкурентів. Також іноді пишуть негативні речі про нас без підпису. Що ми розглядаємо як наклепи конкурентів адже практично всі такі тексти непідписані хто написав та без зворотнього зв"язку. В таких випадках ми просто стираємо такі коментарі вважаючи їх нечесною дією наших конкурентів. Проте у випадку коли коментар буде мати чітко описану проблему та засоби зворотнього зв"язку (телефон) з автором коментаря ми зрадістю опублікуємо коментар та зв"яжемось для вирішення проблеми. Увійдіть в наше положення у нас працює біля 100 працівників і без допомоги клієнтів які будуть указувати на наші недоліки, та на недобросовісних працівників, від яких ми як і всі підприємства незахищені, ми незможемо стати кращими та в повній мірі задовільнити ваші потреби.

  21. Анонімний коментує:

    Я приїхав на сервіс з проблемою,яку мені не змогли владнати на другому сервісі. Тут все зробили швидко і якісно. Гарно дякую спеціалістам.Хлопці молодці!!!

  22. Анонімний коментує:

    Ремонт роблять толковий, але як кажуть зажрались, поваги до клієнта немає. Записуєшся на одну годину приймають в іншій.

    • admin коментує:

      Вибачте за те що невчасно приймили ваш автомобіль. Ми намагаємося вкладатись в зазначаній час проте незавжди це від нас залежить. Багато клієнтів незавжди можуть коректно висловити свої проблеми з автомобілем. Саме через це приімаючи автомобіль планується його зробити, наприклад за 1 годину, а виявляється, що там роботи на 2-3 години. Вигнати автомобіль ми ж неможемо недоробивши, саме тому часто записи збиваються в часі.

      На рахунок поваги!!! Якщо вам неважко, опишіть ситуацію що саме трапилось? Працівників багато, за всіма вслідкувати важко. Якщо клієнти небудуть говорити про проблеми, то ми не зможемо відреагувати адекватно на наші проблеми, та виправити їх, – звертайтесь безпосередньо до власника (Андрій 050 5413648) . Дякую вам за відгук та вашу критику вона сподіваюсь буде більш конкретною та піде на користь розвитку нашої фірми. 

  23. Анонімний коментує:

    приїхав в чернівці за 236км і не пожалів добре зробили Vito

  24. Анонімний коментує:

    Приехал в черновицкую область за 270 км. не пожалел. Все сделали отлично. Но убеждаюсь что за автомобилем нужно смотреть. Ребята на СТО точно подметили… Жаль что не поезддиш часто в мамаевцы время + далеко

  25. Анонімний коментує:

    Спасибо огромное за оперативность! Молодцы ребята! Так держать!

  26. Анонімний коментує:

    Гарно зробили мені спрінтера – подякував! Буду радити ваш сто

    • Анонімний коментує:

      Спринтер ремонировать в Мамаевцах – то вообще бомба! Я такого не видел не в Франковске ни в Львове. Качество супер и главное что обещают в те сроки ремнт и выполняют! Если надо сделают срочно. Кто говорил мне что дороже – а вы посчитайте гарантию чт дают на Мак авто и выйдет выгоднее – просто у них детали не контрабас это 100%! вот и разница

  27. Анонімний коментує:

    Дуже дякую за якісний ремонт!

  28. Анонімний коментує:

    Скільки вартуе проведення техогляду?

    • admin коментує:

      Вартість техогляду (ТО) у Чернівцях в залежності від виду транспортного засобу варіюється від 60 до 250 грн.

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.