100 років виробництва генераторів Bosch

World Thorium Fuel Concept Cadilac 2
Перше ядерне авто
08.11.2011

100 років виробництва генераторів Bosch

116046996738

Минуло вже сто років, з тих пір як Bosch представив перший в світі автомобільний генератор з регулятором напруги. Хоча спочатку він був розроблений як джерело енергії для автомобільних фар, але в кінцевому підсумку заклав основи електрифікації всього автомобіля. За фарами незабаром пішли інші електричні компоненти, такі як електростартер, який Bosch представив в 1914 році, а також перший електропривод для двірників, випущені в 1926. Сьогодні генератори забезпечують енергією всі численні системи автомобіля, які дозволяють транспортному засобу бути більш економічним, екологічним, комфортним і безпечним.
«Генератори стають все менше, але при цьому надійніше і потужніше», – коментує Ульріх Кіршнер, керівник підрозділу стартерів і генераторів Bosch. У той час як сила струму перших генераторів становила близько 4 А, останнє покоління Power Density Line для легкових авто – охоплює від 130 до 250 А Bosch стає постачальником комплексних рішень.

Аж до 1913 року Bosch виробляв практично тільки системи запалювання. Така зосередженість на одному продукті – ризикована бізнес-стратегія. У той же час автомобільний ринок стрімко розвивався. Автомобілі, перестаючи бути розкішшю, ставали засобом пересування, тому безпечна і надійна система фар припала як не можна до речі. Роберт Бош усвідомив цю можливість, і до 1913 року «Система автомобільного світла Bosch» була готова до серійного виробництва. Набір, який позиціонувався як удосконалення рішення, складався з двох фар, генератора, батареї і регулятора напруги. У генератора була всього одне завдання: забезпечувати енергією батарею, яка в свою чергу забезпечувала стабільну роботу перших електричних фар. З цієї першої освітлювальної системи почався шлях Bosch до міжнародного лідерства в сегменті автомобільних систем. Згодом генератори Bosch неодноразово змінювалися, щоб стати ще ефективніше. Без цих інновацій сьогоднішні зразки мали б важити, як невеликий автомобіль, щоб забезпечити необхідною енергією всі системи авто.

Bosch електрифікує склопідйомники та інші системи автомобіля.
На додаток до своєї великої лінійки генераторів для пасажирських авто та комерційного транспорту, Bosch виробляє ряд інших електричних агрегатів. Асортимент надзвичайно широкий: від електроприводів сидінь і електросклопідйомників до потужних електромоторів для гібридів і електромобілів. Такі двигуни генерують електрострум і використовуються для забезпечення руху. Кіршнер упевнений: «Електричні трансмісії в майбутньому зроблять автомобілі ще більш ефективними і зручними».

Історія інноваційних генераторів Bosch

1913 – Випущений перший генератор Bosch

Bosch випустив перший у світі генератор з регулятором напруги як частина «автомобільної системи освітлення Bosch». У генератора була всього одне завдання – забезпечувати енергією батарею, яка в свою чергу гарантувала роботу перших електричних фар. Сила струму генератора становила всього 4 А.

1933 – Стартер-генератор для компактних авто і мотоциклів

Вже в 1930-х робилися спроби зменшити розміри автомобільних компонентів. Наприклад, Bosch розробив стартер-генератор – пристрій, який поєднувало функції стартера і генератора в одному електроблок. Крім запуску двигуна він також міг генерувати електрострум під час роботи мотора.

1959 – Трифазний генератор для автобусів: компактне, легке і потужне рішення

Генератори постійного струму, що використовуються до цього моменту, більше не могли справлятися зі зростаючими вимогами транспортних засобів, в яких збільшувалася кількість електрокомпонентов і споживання енергії. Рішенням цього став винахід трифазного генератора змінного струму, який навіть на холостому ходу міг виробляти достатньо енергії для електрокомпонентов і акумулятора. Це стало відмінним перевагою для автобусів з їх високим рівнем споживання енергії і частими зупинками.

1989 – Компактні генератори для легкових авто: тихі, легкі і потужні

Серед ключових характеристик компактної серії генераторів Bosch: висока продуктивність, знижений рівень шуму і можливість адаптуватися до зростаючих потреб електричних систем автомобіля. У цій серії також була введена нова конструкція внутрішнього охолодження.

1995 – Генератор з рідинним охолодженням для легкових авто

Генератор з повним рідинним охолодженням, який був випущений невеликою серією в 1995 році, став новим автономним рішенням. Байпасна охолодження використовувало систему охолодження двигуна. Новий генератор володів неймовірно низьким рівнем шуму і виробляв силу струму до 150 А при напрузі 14 В. Відсутність струмоз’ємних кілець і графітових щіток робили термін служби генератора особливо довгим.

2005 – LI-L генератор для комерційного транспорту з збільшеним терміном служби

У 2005 р. Bosch запустив особливо надійний і довговічний генератор для комерційного транспорту. Удосконалені шарикопідшипники, посилений корпус генератора і поліпшена система щіток / струмоз’ємних кілець гарантували генераторів LI-L безремонтний ресурс роботи до 800 000 км.

2008 – Серія генераторів NBL для легкових автомобілів економ-класу

Bosch розробив серію генераторів New Baseline (NBL) для легкових авто економ-класу, які зазвичай споживають менше електроенергії. Генератори NBL – це економічна модель, яка при цьому надійна і компактна. Доступні в трьох різних розмірах, генератори можуть виробляти від 1.0 до 1.8 кВт. Їх підвищена до 66% ефективність допомагає скоротити витрату палива і звести рівень викидів СО2 до мінімуму.

2009 – Серія HD для комерційного транспорту

У 2009 році Bosch запустила серію генераторів HD, чия модульна конструкція відповідає численним вимогам комерційних автомобілів. Охоплюючи різні показники продуктивності, серія HD також пропонує цілий ряд додаткових функцій. Серед них: підвищена термостійкість і збільшений термін служби, які можуть бути об’єднані в міру необхідності. Це дозволяє виробникам комерційного транспорту вибирати оптимальний генератор для конкретних потреб.

2011 – Серія економічних генераторів EL для легкових авто

Особливості нової серії Efficiency Line (EL) найкраще проявляються в умовах міського руху: нове покоління генераторів дає приблизно на 10% більше потужності, навіть коли двигун працює на холостому ходу. Батарея заряджається швидше, а значить, можливості системи Старт-Стоп зростають, і тому для повторного запуску двигуна завжди достатньо енергії. Подальше вдосконалення електричної конструкції, а також використання нових високоефективних діодів (HED), розроблених Bosch, дозволило інженерам підвищити продуктивність до 76%.



Комментарии закрыты.